close

If you ever leave me, baby   如果你要离开我,宝贝

Leave some morphine at my door   请在门后留些吗啡

'Cause it would take a whole lot of medication   因为它会代替所有药物   

To realize what we used to have   回首我们的过去   

We don't have it anymore   再也不需要它了   

There's no religion that could save me   没有什么宗教信仰能够拯救我   

No matter how long my knees are on the floor   无论我跪在地上多久   

So keep in mind all the sacrifices I'm makin'   请记住我做过的牺牲   

Will keep you by my side   让你在我身边   

Will keep you from walkin' out the door   并让你走出门外   

Cause there'll be no more sunlight, If I lose you, baby   因为失去你,我再也没有阳光   

There'll be no clear skies, If I lose you, baby   因为失去你,我再也没有明朗的天空   

Just like the clouds, I, I will do the same   我会像云一样的飘过   

If you walk away, Everyday, It Will Rain   如果你走了,那么每天都会下雨   

I'll never be your mother's favorite   我从不会是你妈妈的最爱   

Your daddy can't even look me in the eye   你爸爸甚至不会看我的双眼   

Oooh if I was in their shoes   如果我和他们是同样的处境   

I'd be doing the same thing   我也会做一样的事情   

Sayin there goes my little girl   说那是我的小女孩   

Walkin' with that troublesome guy   走开,讨厌鬼   

But they're just afraid of something they can't understand   但他们只是害怕一些他们不明白   

Oooh well little darlin' watch me change their minds   哦,哦亲爱看我改变主意   

Yea for you I'll try I'll try I'll try   但是为你,我会努力,努力,努力去做   

I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding   直到流血我也要拾起这些碎片   

That'll make you mine   将他们拼合完整   

Cause there'll be no more sunlight, If I lose you, baby   因为失去你,我再也没有阳光   

There'll be no clear skies, If I lose you, baby   因为失去你,我再也没有明朗的天空   

Just let the clouds, I, I will do the same   我会像云一样的飘过   

If you walk away, Everyday, It Will Rain   如果你走了,那么每天都会下雨   

I'll do the same   我会做同样的   

Goodbye, don't just say, goodbye   再见,不要只是说,再见   

I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding   直到流血我也要拾起这些碎片   

That'll make it right   将使它正确   

Cause there'll be no more sunlight, If I lose you, baby       因为失去你,我再也没有阳光   

There'll be no clear skies, If I lose you, baby   因为失去你,我再也没有明朗的天空   

Just like the clouds, I, I will do the same   我会像云一样的飘过   

If you walk away, Everyday, It Will Rain   如果你走了,那么每天都会下雨

 

 

icon03-196.gif  這首「It will Rain 雨季」是葛萊美獎最佳流行男歌手「火星人」布鲁諾為電影《暮光之城:破曉Ⅰ》量身打造、感人肺腑的抒情佳作,非常好聽。而電影中貝拉與愛德華終於有情人終於眷屬~


 

重點是貝拉和愛德華的浪漫世紀婚禮場景真的好漂亮唷 5-01.gif   

暮光之城:破晓  

貝拉的婚紗也很美很好看5-01.gif  

暮光之城:破晓  

暮光之城:破晓  

暮光之城:破晓  

 

  

視頻from~http://youtu.be/W-w3WfgpcGghttp://youtu.be/HX0zuFFhtRs

arrow
arrow
    全站熱搜

    chi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()